Sider

Følgere

fredag 16. mars 2012

To kjoler, en heldress og egen butikk!


Forrige lørdag var jeg på marked på Nordsmøla sammen med Ingrid og mange fler. Det var utrolig trivelig, og jeg fikk faktisk solgt litt av det jeg hadde med. Denne mørkrosa kjolen i herlig chenille ble solgt, og jeg håper eieren ble fornøyd. Jeg var iallefall veldig fornøyd med den, synes faktisk den ble riktig så fin. 
Hettekjole 5 år
Hettekjole 5 år detalj
Den er kantet med rosa interlock, i hetta er det de fine rosa feene til Sydilla, og på sømmen på forstykket har jeg sydd på en liten blonde.
Mønster: Eget
Str: 5 år
Stoff: Stretch chenille fra Stoff og Stil, Fe-interlock fra Sydilla
Blonden husker jeg ikke hvor jeg kjøpte,
Trykknapper: Assunta Store
Kjole bestilling 5 år
Den andre kjolen er sydd i lilla isoli, og i hetta er det lilla fe-stoff fra Sydilla, den har fått et stryke/symerke til pynt. Denne ble sydd på bestilling, og jeg glemte å ta bilde når den ble helt ferdig… Her mangler det to mørk lilla trykknapper.
Mønster: Eget
Str: 5 år
Stoff: Isoli og ribb fra Stoff og Stil, Fe-jersey fra Sydilla
Strykemerke: Ebay

Heldress 5 år
Hette heldress 5 år
Heldressen er str. 5 år, og den er sydd av gråmelert isoli. I hetta er det kule “winter-ooga”
Denne er til salgs Smilefjes
Mønster: Eget
Str: 5 år
Stoff: Grå isoli og ribb fra Stoff og Stil, Ooga booga interlock fra Print Knits
Og så har jeg åpnet min egen butikk på www. pipler.com Smilefjes med åpen munn
Den finner du HER 
image
Hjelp meg gjerne å reklamere litt.
Ping og Peli har også egne butikker.
Ingrid finner du her og Eli finner du her

Nå blir det nok ikke sydd noe nytt til butikken med det aller første, for jeg har vært så heldig at jeg har fått mange bestillinger i det siste, så nå har jeg faktisk 11 plagg og to puter som venter på å bli ferdige.

God helg!

Anita

2 kommentarer:

  1. Så mykje fint du syr. Gøy med så mange bestillinger da:)Tenker nok eieren er fornøyd:)

    SvarSlett
  2. Kjolene er kjempefine og heldressen kul:) Gleder meg til å se hvordan Pipler blir. Er så spent på om de har tenkt å reklamer noe etter hvert! Håper det. Jeg liker at vi er med fra begynnelsen og har litt tro på at det kan bli bra! :D Lykke til!

    SvarSlett