Sider

Følgere

søndag 4. mars 2012

Monstertrucker på hjernen…

 

Jeg har fått nye stoffer fra Sydilla, så nå har jeg nettopp det, sydilla… (kanskje ikke noen bombe?)

Jeg er ikke så overbegeistra for oransje, men dette stoffet synes jeg var kult. Så i dag har jeg sydd både en genser , en skjerfhals med merinoull på baksiden, et siklesmekke, en body og ei bukse av dette stoffet. Og enda har jeg mer igjen!

 

Monstertruck genser 104

Denne genseren i str. 104, har armer i singlejersey. Her er også en skjerfhals, onesize med myk merinoull på baksiden.

Mønster: Egne

Str: 4 år, og skjerfhalsen er onesize

Stoff: Monstertruck-jersey fra Sydilla, singlejersey fra Print Knits

Lue Helge

Mannen i huset har lenge spurt om jeg kan sy ei lue til han, og nå har han fått sin helt egne monstertrucklue. Regner med han synes på lang lei når han har den på! Av en eller annen grunn forsvant lua over natta, og ingen har siden sett den. Så jeg tror seriøst det spøker her!

Monstertrucksett 92

Dette setter er i str. 2 år. Bodyen er sydd med kontrastfarge på gripertråden (Coverpro’en) og har fått matchende oransje knapper. Buksa har fått lommer med monstertrucker. Den er sydd av stretch-velour i mørk blå(nesten svart). Ribben er ikke helt matchende, men jeg ble enig med meg selv om at det var godkjent. Siklesmekket har samme velour som buksa på baksiden.

 

Mønster: Body: “Heilt spesiell”. Bukse og siklesmekke: eget

Str: 92

Stoff: Monstertruck-jersey fra Sydilla, Stretch-velour/chenille og ribb fra Stoff og Stil

 

Alle plaggene er til salgs

 

Anita

3 kommentarer:

  1. Så kule klær:D Gleder meg til å sy sammen med deg en kveld igjen!

    SvarSlett