Sider

Følgere

fredag 6. januar 2012

Ny ladning med hårklemmer

Jeg har enda ikke kommet helt igang med syinga etter nyttår, men i dag har jeg iallefall klipt ferdig noen plagg, så får vi se når det blir tid til å sy dem sammen.
Før jul fikk jeg en pakke med diverse "hårklemmestæsj", og denne har ligget uåpnet til i kveld. Men nå har jeg laget ferdig noen klemmer, og jeg synes de ble ganske så fine :)


Dette er helt enkle hårnåler som er ca. 5 cm. lange. Pynten er vatterte hjerter.



De to øverste parene er krokodilleklemmer som er ca. 3 cm. lange. Pynta med vatterte hjerter. Nederste paret er hårnåler pyntet med Hello Kitty (flat back)


Disse hårklemmene har fått velour eller satengtrekk. Pynten her er vatterte hjerter, og organzablomster. Disse er ca. 3,5 cm og 5,5 cm lange

Disse har også fått velourtrekk, og pynten er organzablomster, satengblomster med strass, og sommerfugler som er laget av en slags skumgummi med perlepynt. Disse er ca. 5,5 cm lange



Her er et par nærbilder av to av parene.

Alle klemmene er til salgs

5 kommentarer:

  1. Hårklemmene dine er så søte:) Likte spesielt godt de helt øverste.

    SvarSlett
  2. Så utrolig fine!! Jeg også likte særlig de øverste :-) Nydelig!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige kommentarer :)

    SvarSlett
  4. Hva er prisen på Hello Kitty-klemmene?

    SvarSlett