Sider

Følgere

mandag 28. januar 2013

Sett med ooga booga’er

 

Ooga booga’ene er en av mine store favoritter! Dette stoffet har jeg i mange farger og kombinasjoner, og jeg blir aldri lei av det. Men denne rosa/brune kombinasjonen er nok min største favoritt :)

Det har vært litt forespørsler etter babyklær i det siste, og jeg har nesten ingenting igjen. Så da har jeg sydd opp blant annet dette settet i str. 62 for salg.

Lommene tegnet jeg selv.

I tillegg til body og bukse har jeg også sydd lue og smekke som matcher. Synes det ble ganske kult.

Lua er i samme stoff som bodyen mens smekket er i brun/rosa stripete jersey med et lite vinyltrykk med stjerner på.

Mønster: Body – “Heilt spesiell”, Bukse , lue og smekke er egne mønster.

Str: 62

Stoff: Ooga jersey fra Print Knits, velour/chenille fra Stoff og Stil, stripete jersey fra Textart, kantebånd er Hilco interlock kjøpt hos Sydilla

Annet: Trykknapper fra Assunta Store

Settet er til salgs for 550 kr. Vil du kjøpe bare body og bukse koster det 430 kr, og vil du kjøpe body, bukse og enten smekke eller lue koster det 500 kr.

Anita

2 kommentarer: