Sider

Følgere

onsdag 2. november 2011

Hverdagskjole i omslagstil

Måtte teste ut et onionmønster jeg hadde liggende, og resultatet ble slik:

Jeg fatter ikke helt hva jeg tenkte på da jeg tegna av mønsteret, for det ble i str. 92, og det passer jo ikke til noen av jentene mine... Så jeg får jo ikke helt sett hvordan den blir seende ut på.
Må finne noen jeg kan teste på tror jeg ;) Er ikke heeelt fornøyd, for innbiller meg at den innerste delen på fremstykket muligens vil komme til å skli ned, så jeg må kanskje til med noen nødløsninger der.
Bortsett fra det, tror jeg dette kan være en god kosekjole.
Båndet var i utgangspunktet kjøpt inn for å lage smokkelenker, men funker fint som knyttebånd :)

Den er pyntet med et strykemerke og så har jeg sydd på noen små glassperler.

Mønster: Onion 20032
Str. 92
Stoff: Interlock fra Tissu, ribb fra Stoff og Stil 
Annet: Strykemerke fra ebay, og glassperler fra mitt lille lager på loftet ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar