Sider

Følgere

lørdag 12. november 2011

2 Spiralskjørt - så stygge at de er kule!

Har prøvd meg på onion sitt mønster nr. 20032, og stoffet jeg valgte er ikke akkurat rolig og nøytralt... Synes spiraleffekten var veldig stilig, og mulig dette kunne vært blink hvis jeg hadde valgt et litt annet stoff. Men jeg valgte et stoff fra IKEA, og egentlig synes jeg det ble tøft ;) Ble to skjørt siden jeg ikke leste bruksanvisningen godt nok først. (Ser du at spiralene er speilvendte)



På dette skjørtet har jeg valgt ribb i livet og pyntesøm i lime på oppleggskanten.




På skjørt nr. 2 har jeg valgt å sette i strikk i midjen, og skråbånd med pyntesøm nederst. Gikk tom for undertråd, så måtte starte opp igjen midt i sømmen, ikke akkurat fint, men satser på at det ikke synes så godt når skjørtet er i bruk :)

Mønster: Onion 20032
Str: 104 (Veldig fleksibelt, kan helt sikkert brukes fra 4 til minst 6 år)
Stoff: Bomullstoff fra IKEA, ribb fra stoff og stil
Annet: Skråbånd og strikk (2 cm. bred)  fra ebay

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar