Sider

Følgere

lørdag 27. august 2011

Bordkort til den store dåpsdagen

Jeg hadde litt problemer med å bestemme hva slags bordkort vi skulle velge. Men siden jeg falt litt for disse søte skoene, fant jeg ut at jeg og Silhouetten min kunne dele på jobben :) Sparte nok litt tid på å la min kjære venn silhouetten kutte de ut, men det tok veldig lang tid å montere dem. Så er glad jeg er ferdig, og dette skal nok ikke gjentas ;)
Men må si meg fornøyd med resultatet, selv om skrifta er i skjeveste laget på noen av skoene. Litt av sjarmen det, ikke sant?




Skoene er laget av bazzil (diamond bling), og sålen inni skoen er laget av bazzil -blossom (canvas). På kantene har jeg brukt svamp og en rosa stempelfarge, etterpå har jeg hatt på et tynt lag stickles (diamond tror jeg den heter). Sløyfene har jeg bestilt gjennom ebay.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar