Sider

Følgere

lørdag 8. september 2012

Babysett til liten gutt

Jeg henger veldig etter med bloggingen… Det er mye mer pes når jeg må laste opp bildene via Image Shack, så da blir det dessverre utsatt. Skal prøve å få laget  noen innlegg etterhvert!

Dette settet sydde jeg til en liten, nydelig gutt som ble født i begynnelsen av august. Jeg fikk mulighet til å teste ut det nye mønsteret mitt på sele/sparkebukser, i tillegg ble det en body med blå, brune og grå giraffer.

Selebuksa har knepping i skrittet.

Mønster: Bukse – eget, body – Heilt spesiell

Str: 56

Stoff: Body- Print Knits Studio, Bukse – Hilco velour, begge plaggene er kantet med Hilco interlock fra Sydilla

Annet: Knapper fra Assunta Store

 

Anita

2 kommentarer:

  1. Så fint!, og praktisk, nydelige mønster og farver
    Blir inspirert av å se!
    Ha en flott søndag!
    Nina

    SvarSlett