Sider

Følgere

fredag 7. desember 2012

Feirer at jeg er ferdig med eksamen!

Da er det på tide å blåse litt liv i bloggen igjen.

Jeg har hatt en utrolig hektisk uke, og er endelig ferdig med eksamen i Styrerutdanninga. Hvordan det gikk skal jeg ikke plage dere med…

Jeg har vært på to markeder i desember. Kjempetrivelig både på Moldstad og Høgda. Salget gikk godt, men jeg sitter fortstatt igjen med masse klær, hårklemmer og annet stæsj. Så nå har jeg planer om å leke litt julenisse! Og for de av dere som fortsatt ikke er ferdige med julegavene, kan det kanskje være dere finner noe på salgssiden min? Denne kommer jeg til å oppdatere med enda mer de kommende dagene.

Som sagt skal jeg leke litt julenisse! Jeg satser på det jeg vil kalle en sporadisk julekalender… Dvs. jeg kommer til å gi bort noen plagg og litt stæsj frem mot jul, så følg med på bloggen min og facebooksiden min!

For å være med på julekalenderen må dere signere under de innleggene hvor jeg gir bort noe, eller under bildet jeg legger ut på facebooksiden. Signerer du begge steder har du dobbel sjanse til å vinne ;). Blir veldig glad om du vil følge bloggen min eller like facebooksiden, men det er ikke et krav for å være med.

Vi starter i dag med denne buffen/halsen. Den er i stjernejersey, fòret med deilig myk merinoull. Den kan brukes både av barn og voksne, og passer perfekt i dette kalde flotte vinterværet vi har. (Fargene er ikke helt korrekt gjengitt. Bunnfargen er mer grå enn blå i virkeligheten).

 

Vil du vinne denne, signér under dette innlegget eller under bildet på facebook :)

Trekning i morgenkveld, 8. desember.

 

Anita

5 kommentarer: