Sider

Følgere

lørdag 10. desember 2011

Skrapevotter og ullhalser

I morgen er siste julemesse før Jul, og etter det er det vel julegavene som får litt oppmerksomhet. Kanskje på tide og begynne med de nå?

I dag har jeg, Ingrid og lille Fredrik vært på julemarked i Kristiansund. Det var veldig koselig, selv om vi ikke fikk den helt store fortjenesten. Men vi hadde iallefall nok til ferga ;) På vei hjem svippet vi oppom Løkkemyra slik at jeg fikk kjøpt flere isskraper, så nå har jeg laget to nye skrapevotter.
Mønster: eget
Str: onesize
Stoff: Fleece fra Sydilla og Lykkedragen
Isskraper: Europris

Ingrid hadde noen utrolig gode ullhalser/buffer med seg, og disse har jeg latt meg inspirere av. Så i kveld fikk jeg satt saksa i den myke, deilige, kløfri ullinterlocken min og laget to halser. Én til voksen og én til barn. De er så gode at selv JEG, som reagerer på alt av ull, kan bruke dem :)

Mønster: Eget
Str. Barn og voksen
Stoff: Ullinterlock av merinoull fra Myllymuksut


Både vottene og halsene skal være med på julemesse på Høgda i morgen, i regi av Skytterlaget. Håper det er mange som stikker hodet innom og hilser på!

2 kommentarer:

  1. Hvor mye tar du for en isskrape? :)

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg tar 130 kr. for en isskrape :) Har kun den røde igjen nå ;)

    SvarSlett