Sider

Følgere

onsdag 7. desember 2011

Selebukse til lille My

Måtte prøve ut et onionmønster jeg kjøpte for litt siden :) Denne buksa så nemlig veldig god ut, men ble litt skuffa over passformen. Overdelen var ganske vid, slik at den nesten sklir ned av skuldrene til lille My. Fant ut at en strikk tvers over ryggen kanskje kunne hjelpe på, og det ble definitivt bedre :)

Synes også belegget inni buksa ble litt rart. Det var så smalt, og så synes jeg det var litt merkelig med fast stoff til belegg på stretchstoff. Det ble helt greit, men ikke optimalt.

Knappene er ganske stilige. Det er trykknapper med "diamant" :)

Actionbilde :)

Strikken bak gjorde at det ble en bedre passform.

Mønster: Onion (med egen vri)
Str. 80
Stoff: Hilco velour
Trykknapper: ebay

2 kommentarer:

  1. Du er så flink til å finne løsninger - sjøl om jeg ikke syr særlig mye lenger er det artig å følge prosjekta dine!!! Da mine barn var små sydde jeg masse jeg også - og kjenner igjen frustrasjoner og letingen etter nye vrier...:)Stå på:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ja, det kan være litt frustrerende når jeg tror jeg har funnet et perfekt mønster, men så trenger det forandringer. Er stort sett alltid noen små ting som må endres på, men da får jeg det iallefall som jeg vil ;)

    SvarSlett