Sider

Følgere

mandag 16. juli 2012

3 enkle kjoler

 

Jeg synes det er så kjekt å sy kjoler, og disse t-skjortekjolene er så gode! Lilja har flere av denne typen, og de er i bruk året rundt. Hun syntes også disse tre var fine, og når jeg spurte henne om hun ville ha en av de to øverste, valgte hun den blå med hjerter på. Den har vært i bruk i dag, men jeg glemte å ta actionbilde.

Vi er riktignok på ferie, men PC’en er med.  Jeg har sydd masse som ikke har blitt blogga enda, så kanskje jeg får gjort unna litt blogging nå?!

Kjole med hjerter str 4 år_edited-1

Alle tre kjolene er sydd med utgangspunkt i samme mønster, og er en ganske tettsittende modell som sitter veldig fint på. Alle tre kjolene er sydd i herlig jerseystoff av veldig god kvalitet. Den blå kjolen (Str. 4 år) er “Liandlo”-stoff, mens dyrestoffet er “Lillestoff”. Singletkjolene har fått dekorativ rullefald nederst.

KJole kortermet med dyr 4 år

Skulle vel strengt tatt ha strøket denne før jeg tok bilde… KJolen er i str 4 år, og er sydd av jadegrønn interlock og i overdelen på framstykket er det brukt jerseystoff. Kantet med hilco limegrønn interlock,

KJole med dyr 4 år detaljer

Kjole med dyr 3 år

Denne er i str. 3 år.

Mønster: Eget

Str: 4år, 4 år, 3 år

Stoff: Blått med hvite hjerter er Liandlo stoff fra Fabelblå, dyrestoffet er Lillestoff kjøpt hos En stor Rull, kjolen med korte ermer er kantet med Hilco interlock fra Sydilla, mens de andre er kantet med interlock fra Tissu. Det er samme interlock som er brukt i kjolen med korte ermer.

De to nederste kjolene er til salgs! Den med korte ermer koster 300kr, den uten ermer koster 250 kr.

 

Anita

3 kommentarer:

  1. skjønne kjoler :D

    la en award til deg på bloggen min :D

    SvarSlett
  2. Kjempefine kjoler! Jeg liker den fasongen så godt :-)

    SvarSlett