Sider

Følgere

søndag 21. august 2011

Dåpsinvitasjoner

Ble nå ferdig med invitasjonene før den store dagen, og alle inviterte skal ha mottatt dem :) Da gjenstår bordkortene... De tar nok en god del tid, så kanskje på tide å sette igang siden dåpen er allerede om en uke!
Her er iallefall invitasjonene, og de er laget ut fra en kjolekort-mal:

Denne har jeg gjort litt smalere, og så har jeg kutta den ut med Silhouetten min



Med Silhouetten har jeg mulighet til å først printe teksten inni kortet med printeren min, for så og bruke registreringsmerkene på silhouetten og så kutte ut helt perfekt slik at teksten kommer på riktig plass inni kortet. Høres veldig enkelt ut, men det tok laaaaang tid før jeg fant ut av hvordan jeg skulle gjøre det  ;). Det ble også utløst noget frustrasjon pga. at skjærematten hadde litt dårlig med lim, så noen av invitasjonene forskjøv seg og dermed ble kutta i stykker :/

Så kuttet jeg ut ordet dåp i rosa bazzil, som jeg limte på fremsiden av invitasjonen(og la på et lite lag med stickles glitter). Har brukt mange timer for å få ferdig kortene. Da alle invitasjonene var ferdige, knytta jeg sløyfebånd rundt dem.
Bordkort next....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar