Sider

Følgere

tirsdag 12. april 2011

Vognpose til Liljas dukke

Når den kommende babyen får ny pose, er det helt vel klart at snuppas dukke også må få pose.
Men om det ble endel ufine gloser da jeg laget snøggelen, var det ingenting mot da jeg laget denne...
Dette skulle gå så fort ja, men jeg har ALDRI før tatt opp så mange sømmer igjen. Feil på feil, men den ble nå ferdig på et vis...
Plana var at det skulle være et lite glidelås i hver side, men det var så vanskelig å få fint at jeg ga opp. Derfor er det glidelås kun i ene siden, og egentlig er det helt unødvendig, kunne fint vært uten.


Oppskrift: Etter eget (ubrukelige) hode
Stoff: Ebay (Dora) og Stoff og stil
Glidelås: Etsy

11 kommentarer:

  1. Så fin vognpose:) Må være alle småjenters drøm å ha noe slikt! Det ligger noe til deg i bloggen min. Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Så fin den var! Du er kjempeflink! Har noe til deg i bloggen min :D

    SvarSlett
  3. Så fin pose dukken fikk :)

    SvarSlett
  4. Så søt og fin pose da, kjempeherlig. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett
  5. Så utrolig herlig dora pose:) Kjempefin:)

    SvarSlett
  6. Kjempefin, kjempefin...
    Dokka fortjener en så god pose =)

    SvarSlett
  7. Skjønner godt at den kommende storesøsteren også ville ha en pose til "babyen" sin - og den ble veldig fin som ferdig, i alle fall!

    SvarSlett
  8. Så kult da! Har en gutt her som er veldig glad i Dora! Mamma begynner kanskje å bli litt lei, men men.

    Så må jeg bare si en ting til. Ut fra profilbildet ditt ser du sannelig ikke ut som om du er 32 år! Tippa mer 27 jeg...

    GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  9. Søt! Fint mønster, men får litt "avsmak" for jeg kan ikke fordra Dora :P

    SvarSlett
  10. Så gøy med dukkepose. likte godt Dora stoffet. Lille tupp her elsker Dora!!!

    God påske!!

    SvarSlett