Sider

Følgere

fredag 6. september 2013

Bukkene Bruse og Gullhår i skjønn forening


På tide og blåse liv i bloggen min igjen… Skal prøve og legge ut litt av det jeg har laget i vår/sommer.
Jeg er veldig glad i Liandlos eventyrstoffer, og har kjøpt flere forskjellige.
Først ut er “Gullhår og de tre bjørnene”-genseren til Lilja.

Mønster: Eget, men ermene er tatt fra et Ottobremønster.
Str: 6 år
Stoff: Liandlo-jersey, kjøpt hos Fabelblå. Ribb fra Stoff og Stil.

Når Emily var baby laget jeg et sett med body og bukse. Dette likte Lilja veldig godt, og plana var å lage noe til henne av samme stoff. Ting tar tid… Men det ble tilslutt.
Så laget jeg en body med “Bukkene Bruse”, og den la Emily beslag på med en gang. Hun er prater ganske lite, men synger/nynner desto mer. Og hver gang hun ser bodyen begynner hun å synge på sangen om Bukkene Bruse.
Eventyrstoffet er kombinert med ensfarget brun jersey.

Mønster: Heilt Spesiell
Str: 92
Stoff: Liandlojersey - Bukkene Bruse, kjøpt hos Fabelblå, Mørk brun jersey kjøpt via Fabric.com
Annet: Knapper kjøpt hos Assunta Store
Og så noen actionbilder ;)




Pappaen var lokkedue, noe han greide ganske bra… Lovet og ikke legge ut bilde av hva han gjorde, så det forblir en hemmelighet ;)
Har også sydd et par T-skjorter på bestilling i eventyrstoffer.

Mønster: Eget
Str: 2-3 år
Stoff: Eventyrstoffene til Liandlo kjøpt hos Fabelblå, ensfarget jersey kjøpt hos Fabric.com

Anita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar