Sider

Følgere

torsdag 1. mars 2012

Knytebukser kan anbefales!

 

Jeg har endelig fått testa ut knytebuksemønsteret til Jubel, og jeg er superfornøyd! De buksene jeg har sydd er ca. str. 86, og de er fortsatt litt for store til Emily, men hun kan fint bruke de.

Jubelbukse ca 86 Emily

2012-02-07 020 005       2012-02-07 020 007

Passformen er kjempegod. Buksa sitter godt på, og den har god bevegelsesfrihet. Kommer nok til å lage flere av disse ja.

Måtte bare sy en til, synes den ble ganske knæsj jeg Smilefjes

Jublebukse str 86 til salgs

  • Mønster: Jubel
  • Størrelse: Ca. 86
  • Stoff: Velour/Stretch chenille og ribb fra Stoff og Stil, svart og brun Hilco interlock fra Sydilla 

Anita

4 kommentarer:

  1. De buksene ser kjempegode ut - og så greit med knyting:) To søtinger du har å prøve klærne på også da.... Vårklæm:)

    SvarSlett
  2. Så fine buksene ble! :D Min andre er også ferdig, men mangler bilder, vi får se i morgen.
    Herlige bilder av de søte jentene dine :)

    SvarSlett
  3. De ble skikkelig fine! Likte den røde velouren skikkelig godt, er det lenge siden du kjøpte den, eller tror du de fortsatt har den inne?

    SvarSlett
  4. Tusen takk :)
    Buksene er virkelig utrolig gode!
    Eli: Den velouren har jeg spinket og spart på en god stund. Iallefall ett år, helst to tenker jeg :p
    Og den er så myk og god!

    SvarSlett