Sider

Følgere

søndag 11. september 2011

Utprøving - lue og body

Jeg er fortsatt inne i "prøve og finne gode mønster" bølgen. Så nå har jeg tatt litt fra mange mønster og prøvd og lage mine egne... Med mer eller mindre hell!
Bodyen ser faktisk ganske bra ut, MEN den var vel ikke av de beste... Ble vid rundt halsen og, og lengden på bodyen samsvarte ikke helt med lengden på ermene. Dessuten ble den for vid. Vel vel, bedre lykke neste gang.


Det er brukt trykk-knapper i plast. Ser ut til å funke finfint!

Mønster: Eget
Str: I utg. pkt 74, men lengden tilsvarer minst 80, muligens 86
Stoff: Oogaer fra Print Knits, ribb fra Stoff og stil


Så har jeg prøvd ut et par (tre) forskjellige luer, og denne er jeg veldig fornøyd med! Har planer om å sy opp noen av disse og ha med til byen. Mulig det blir uten ører, men iallefall samme fasong. Den sitter godt på, dekker ørene og sklir ikke ned i øynene.
Fortsatt litt for stor til Emily


Mangler fortsatt trykk- knapper, evt. borrelås.

Mønster: Eget (blanding mellom flere)
Str: Ca. 46
Stoff: Fleece og ribb fra Stoff og stil, tynn interlock fra Tissu


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar