Sider

Følgere

søndag 26. juni 2011

Flower power!

Denne kjolen begynte jeg på for flere uker siden. Egentlig har den vært nesten ferdig en god stund, men greide ikke bestemme meg for hvordan jeg skulle ha kanten på kjolen. Ble til at jeg valgte et smalt lilla skråbånd.
Synes denne kjolen har en veldig fin fasong, så kommer nok til å lage flere av disse. Var litt mer arbeid med denne i forhold til de fleste andre kjolene jeg har laget. Mye småplukk, og mer detaljert mønster. Blant annet skjult glidelås, men det ble faktisk ganske bra :)
Valgte nok en litt for stor størrelse (4 år) så da jeg prøvde den på Lilja var overdelen for vid, så da måtte jeg "mekke" litt på den.
Har tatt utgangspunkt i dette mønsteret fra Butterick:




Mønster: Butterick B4718
Str: 3-4 år
Stoff: Ebay

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar