Sider

Følgere

torsdag 19. mai 2011

Sum sum sumar? Kjole med flyvende individ...* Nå med actionbilde*

Samtidig som jeg bestilte boka "Made by me", bestilte jeg også flere Onion mønstre. Og jeg kommer med sikkerhet til å bestille flere! Veldig enkle, oversiktlige og godt forklarte mønstre :) Denne kjolen er laget ut fra mønster 20021, og jeg må si meg veldig fornøyd med den. Synes bien satte et eget preg på den, og Lilja har allerede godkjent kreasjonen. Forhåpentligvis blir det mulighet til å få tatt actionbilder i morgen.

Bzzzzzzzzzz........ Sydd en rettsøm med litt lange sting av sølvtråd.

Da ble det actionbilde av en meget fornøyd jente i ny kjole :)

Mønster: Onion 20021
Størrelse: 104 (4 år)
Stoff: Isoli og ribb fra Stoff og stil
Strykemerke: Husker ikke.... Muligens kjøpt hos Sommer i Trondheim

8 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager :)
    Legger meg til som følger her jeg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig kjole:)
    Jeg elsker blåfargen på stoffet:)

    SvarSlett
  3. Denne likte jeg utrolig godt. Enkel og flott.

    SvarSlett
  4. Utrolig nydelig blåfarge:) Og skjønn jente. Likte denne godt jeg:)

    SvarSlett
  5. For en herlig blåfarge! Enkel pynt som gjorde seg utrolig godt=) Også så søt jente da=)

    SvarSlett
  6. Nydelig kjole, bie og modell :)

    SvarSlett
  7. Den var nydelig! satt perfekt på henne :D

    SvarSlett
  8. Nå fant jeg bloggen din via forumet :) Denne kjolen er jo helt nydelig!

    SvarSlett